sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Isänpäivänä

Hei taas piiiiiitkästä aikaa. 
Tänää luin lähes vahingossa erästä blogia ja heräsin muistamaan tämän oman blogini olemassa olon. Tai kyllä minä muistan. Ei vaan oli voimia kirjoitella.

"Lyhyt" tilanne katsaus:
Minä olen edelleen kipeä - toisinaan kipeämpi toisinaan liki kuollut, hengissä silti.
Tiukunen on myös käynyt sairaalassa tutkimuksissa ja tuloksia odotellaan. Neiti pyörtyilee.

Rakennuksella ollaan jälleen aikataulusta myöhässä, mutta ehkä jo ensi viikolla saadaan puhallusvilloittajat katolle. Työt etenevät tuskallisen hitaasti, etenkin kun liikenevä aika kuluu Syrran ompelimolla. Eipä silti, siitä pidän ihan erityisen paljon. 

Tänään vietettiin isänpäivää. Lahjaksi annettiin auton pesu, eli mieheni tuli aamulla yövuorosta ja lasten kanssa salaa pihalla se sitten pestiin. Tykkäsi. 

Minä en odota joulua - haluaisin kyllä, mutta jotenkin tämä väliaikainen koti ei vain tunnu sellaiselta mihin jaksaa laittaa joulun. Vietettiin ihan pienet halloweenjuhlatkin nyt syksyllä. Tänne kun ei ihan samalla tavalla voi kutsua ystäviä. 

Valo vähenee 
Luonto kuolee
yritä tässä nyt sitten piristyä

Kaikkea hyvää syksyysi masentavuudesta huolimatta!




1 kommentti:

  1. Oikein paljon voimia teille kaiken keskellä! Oli tosi kiva kun poikkesit kaupalla ja nähtiin!

    Mun blogi on muuten nykyään osoitteessa villakaarnakallio.blogspot.com, poikkea vierailulle, kun joudat!

    VastaaPoista

Kirjoita rohkeasti, sillä se ei satu yhtään!!!